BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 12 april 2009

Home sweet home!

Kom hem från syster för en stund sen, typ vid halv tolv. Barnen slocknade som små ljus dom var jättetrötta efter en heldag med bus. Jag kan ju dock inte sova utan att uppdatera mig vad gäller bloggar och facebook och annat =0).

Vi käkade påskmat hos syrran + lite annat som kanske egentligen inte hör till ett traditionellt påskbord men det gör ju det hela intressantare. Och så måste man ju stoppa i sig tills man inte kan röra sig, men det hör väl å andra sidan till.
Efter maten var vi ute och kollade på när gubbarna lekte apor i träden. Dom har ett träd som har delat sig i typ fem stammar eller nåt som ska sågas ner litegrann. Fast det var som vanligt med karlar mycket snack och liten verkstad, snillen spekulerar och allt det där.

Oscar busade med Smilla, hunden, dom har ett gammalt typ fågelbad som står på tomten och Oscar tyckte det var kul att kasta pinnar och annat i där som hunden sedan skulle ha tag på.
När vi skulle gå in senare var den vita golden retreviern inte längre speciellt vit kan jag säga. Hon hittade förutom vattnet ett ställe vid staketet där man kunde gräva och sen va hon jättefin.

Tidigare idag före vi åkte till syrran var vi på överby med Kicki. Fick köpt mig ett par skor i alla fall så nu är mamma nöjd. Det var aslängesen jag köpte nåt till mig själv, alla pengar lägger man ju på barnen!! Men nu fick jag mig ett par nya shoes =0).

Ska nog ta och nana kudde snart känner mig ganska avtrubbad just nu efter en heldag med stoj och bus! Och en massa mat!

0 kommentarer: