BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 7 april 2009

Fy f****n!!

Pratade med en kompis förut som berättade om en annan kompis som tydligen kör med djurmisshandel för att uppfostra sitt husdjur. Fy FAN säger jag, blir så jävla ledsen när jag hör sånt. Vet inte riktigt vad jag ska göra, anmäla kanske?!? Kände i alla fall att jag inte har nån större lust att prata med henne nåt mer. Vet inte vart det slutar i så fall. Usch och fy fan rent ut sagt. Varför tar man på sig ett sånt ansvar när man bevisligen inte kan ta det? Nä blir bara mer arg när jag skriver om det så nu ska jag gå och fundera en stund på det här!

Återkommer senare!

4 kommentarer:

Kicki sa...

Veeeeeeeem??????????

Thessa sa...

Gissa en gång! En människa vi pratat om ganska mycket!!

Kicki sa...

Men seriöst!!!! Har människan helt flippat över eller??? Va fan anmäl! Det kommer säkert inte hända så enormt mycket för dom är ganska tröga med sånt här men gör nåt iaf så har du gjort vad du kan iaf.

Tobbe sa...

Självklart ska du anmäla, vad har personen gjort? ock vad är det för djur?, hund antar jag.