BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 26 april 2009

Lördagsnatt.

Sitter här mitt i natten ensam och funderar. Borde egentligen gå och lägga mig men att komma till skott och orka flytta sig från stolen kan ta tid. Alla andra sover förutom möjligtvis katten då.
Funderar på livet i stort och smått, på då och nu, hur blir framtiden? Inga bra funderingar att ha mitt i natten kanske, kan bli väldigt svårt att somna då. Men vad gör man när tankarna snurrar i huvudet? Borde iofs vara trött för jag vaknade rätt tidigt i morse.

Syster med sambo + hund har varit här ikväll. Vi har chippat och dippat och spelat Buzz! Först hollywood sedan music quiz. Jag vann inte en enda gång =0(. Vi körde bara frågekanonen, tycker det är roligare så, när frågorna bara rullar på utan bomber och tjuvar som stör.

Nä ska gå och se om man kan somna.

Återkommer!

0 kommentarer: