BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 30 april 2009

@home

Äntligen hemma igen. Har inte vart hemma på typ hela dagen. Dagen började med att vi försov oss, stress för att hinna till skolan och sen ut till syrran. Där har karlarna varit duktiga hela dagen och grävt grävt och grävt lite till. Sen vart det hem en sväng för att hämta barn och bilbesiktning, som gick ganska bra. Den gick inte igenom men det var betydligt mindre skit än vad både jag och sambon trodde. Så det va bra.
Efter det åkte vi tillbaka till Sjuntorp. Mera grävning och sol. Fick pannkakor serverat till middag vilket inte heller va fel.
Vid sjutiden åkte vi hemåt för att byta lite kläder och sen vidare till Öresjö för att träffa kompisar och kolla på majbrasan. Men vi va bara inne och vände för det va så lite folk. Istället åkte vi till Vänersborg och Skräcklan. Där va det MASSOR med folk och en stor fin brasa + att dom hade ju fyrverkeri också. Det va ju ett +.

Så nu känner jag mig lite frusen efter att ha vart ute hela dan så jag ska ta mig en macka nu och sen ska jag gå och krama min kudde ett par timmar.

Återkommer!

0 kommentarer: