BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 12 maj 2009

Crosstrainer

Eftermiddags rundan gick bra och jag utökade den ännu ett snäpp. Imorgon tänkte jag försöka ta mig runt alltihop. Har hittills gått runt Spikön och lite mer än halvvägs ner till gamle dal. Men imorgon blir det som sagt hela vägen ner tror jag. Fick ett tips av en kompis att skaffa mig en crosstrainer så jag ska kika på vad en sån kan kosta. Hon hade använt en sådan sist när hon jobbade bort allt det där degiga överflödet och hon gick ner 18 kilo på 3 månader. Vilket jag kan tycka verkar jättebra. Så får se om man kan få inhandlat en sån.


Ska ta och sträcka på ryggen en stund och tjöta färdigt på msn. Sen ska jag faktiskt försöka sova, behöver ju sova ordentligt om man ska orka hålla på och röra på sig.

Natti, Natti!

0 kommentarer: