BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 11 maj 2009

Så typiskt!

Nu skiner solen. När jag var ute och gick förut så blåste det och var mulet. Efter en stund började det att regna på mig också. Blev jätteblöt =0(. Fast å andra sidan spelade det ingen roll och jag tänkte hinna med en promenad till lite senare idag så då får man hoppas att solen fortfarande lyser fint.

Tror att min hjärna på nåt sätt omedvetet ställt in sig på att nu är det nog. Den har inte berättat detta för mig än men nånstans så känns det ändå så. Kanske var det dom där två extra kilona som vågen visade sist. Har legat på samma vikt i många års tid och nu plötsligt så visade den mer. Kanske alla års tittande i spegeln och inte gillat vad man sett äntligen gjort susen. Känns iaf nånstans som att jag kommer att kunna göra det här nu, äntligen kommer jag att kunna genomföra detta till slut!

Återkommer!

0 kommentarer: