BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 10 maj 2009

Söndag 10 maj 2009

Blev ingen bilmekning idag för karlarna. Min kära karl var lika seg idag som alltid. Men å andra sidan fick jag ju tagit min promenad som jag inte trodde jag skulle hinna med. En rask promenad på cirka 45 minuter. Man måste ju röra på sig. Speciellt nu när det är uppehåll med dansen så man inte slöar till och tappar konditionen + att det håller igång benen så man slipper få så ont när man väl ska börja dansa igen.

Längtar till den 26 maj när den första sommardansen är. Ska bli så kul! Måste nog dock öva lite hemma så man minns nån dans och några steg här och där. Närå det släpper nog och kommer tillbaka bara man får kommit dit tror jag.

Imorgon är det skol och dagis dags igen. Upp upp upp på morgonen och iväg. Funderar på om man ska orka gå med barnen imorrn eller om jag ska ta promenaden efter att vi lämnat dom.... Blir nog så tror jag, det är skönare att gå ut själv med lurarna i öronen och att kunna gå i sin egen takt. Vill ju ha lite tempo och det orkar nog inte karln med tror jag.

Ska synda lite i godispåsen sen ska jag sova. Är ofantligt trött nu.

Återkommer!

0 kommentarer: