BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 4 maj 2009

Ett inlägg...

ska man väl hinna med idag oxå. Förmiddagen var lugn och skön, lite ledig tid efter helgen. Eftermiddagen har vi spenderat i Vbg på habiliteringen på rullstolsgrupp. Det är en form av träning där man kör olika banor och gör andra sorters övningar med rullstolen. Det roliga i det hela är att hela familjen är välkommen och alla kan åka rullstol. I omgångar då naturligtvis eftersom det inte finns hur många stolar som helst till utlåning. Men Christoffer och Richard har jagat varandra och kört race. Oscar ville inte va med och köra idag men så är det väl, man kan inte ha lust jämt. Han hittade annat att leka med istället.

Vi fick vägt fisen också och han har gått upp nästan ett och ett halvt kilo sen vi började med puddingarna för cirka en månad sen. Vilket jag iofs kunde gissat mig till eftersom jag det senaste tyckt att ungen väger bly men det var kul att se det, att det var så. Ställde mig själv på vågen också och det var inte lika roligt kan jag säga men men...

Återkommer!

0 kommentarer: