BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 27 maj 2009

Fullt ös, medvetslös!

Har det varit idag. Började dagen med att naturligtvis gå upp ur sängen men att få upp och iväg två av tre barn. De stora börjar klockan åtta och den minste nio så emellan där så hann jag diska och torka av bänkarna i köket. Sen iväg med lillfisen. Hem och duschade och käkade frukost. Syrran med sambo och hund kom vid tio-tiden. Sen åkte vi ut till Gardesanna med några kompisar.
Jag kan säga att det var full fart direkt på hundarna när vi kom fram och de blev utsläppta. Först jagade de varandra för att sen komma på att jäklar det va ju vatten här ju det måste vi i. Så full fart längs hela stranden och jagande av inte bara varandra utan diverse leksaker blev det oxå. Här kommer det lite bilder på Smilla och Bailey.

Dock ingen hund men en ö som ligger ute i vattnet.

Smilla

Bailey

Bus!

Vänta på mig va!

Give me! Give me!

Simtur

Var hemma igen vid halv ett, ett nångång och tog det lugnt en liiiten stund. Sen började jag med middagen och under tiden den blev färdig så diskade jag, igen!
Käkade mat och vek tvätt och sen var det nästan dags för dansen så då var det bara till att göra sig redo för det.
Dansen gick bra. Var en del av danserna som satt ganska långt inne men man kom på de allra flesta efter ett varv eller två. Fick sjukt ont i vristerna dock efter ett par stycken så fick hoppa över en del i början men efter ett tag så lugnade det ner sig. Det är konstigt vad snabbt man vänjer sig av med saker. Det är synd att det inte är lika lätt åt andra hållet när man vill börja med nåt nytt eller så.

Nu är jag i alla fall jättetrött och det blir en tidig morgon imorrn igen så det kanske är dags att krypa ner under täcket.

Natti Natti!

1 kommentarer:

Kicki sa...

Fina bilder. Dom hade nog kul voffarna :)