BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 13 maj 2009

Vet inte....

riktigt vad jag ska säga om dagen. Var ute vid lunchtid och gick. Halva vägen gjorde vaderna apont och resten av vägen kändes det i låren. Bra på ett vis för då vet man att det funkar, mindre bra på ett annat eftersom det som sagt gjorde ont. Så jag skippade eftermiddags promenaden idag. Man ska ju inte hålla på när det gör ont säger dom som vet. Får se hur jag känner imorgon men en promenad ska jag väl kunna med i alla fall.

Syrran var då inte sen med att nappa, hon ringde och sa att dom kan köra hit Smilla varje morgon så har jag en hund att gå med. Ha det trodde du va ;0). Inga hundar här inte.

Just nu känner jag bara bläh! Känner mig nerstämd och inte alls på humör för nåt egentligen men men det går väl över kanske. Har en ond känsla i maggropen och det brukar ju inte direkt betyda positiva saker. Jaja får se vart det leder. Är iaf trött på den där känslan nu. Ta bort, snälla!!

Ska försöka sova en stund snart. Behöver gå och lägga mig i tid nångång tror jag.

Natti Natti!

0 kommentarer: