BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 3 maj 2009

Helgen!

Har varit helt okej. Inte varit hemma så himla mycket men ändå, det är gott det med ibland. Blir tråkigt att bara sitta hemma. I tordags var vi ju som tidigare sagt hos syrran och karlarna grävde. Glömde ju berätta då att när jag kom till dagis för att hämta Oscar så fick jag med mig en liten kanin hem istället.


Fredagen var väl ganska lugn. Var ute en sväng där på dagen annars var vi nog mest hemma.
Lördagen åkte vi till Romelanda för att titta på kossorna. Fick bulle och mjölk som tur va eftersom barnen vet så himla väl att man brukar få det och är det slut kan det bli en del sura miner. Tog lite kort men kossorna var så långt bort nästan hela tiden så det blev inte så många bra bilder i år. Det var förövrigt ingen höjdare där så nästa år blir det nog nåt nytt ställe igen.


Efteråt var vi hemma en sväng och hämtade lite grejer sen åkte vi ut till syrran igen och grillade korv. Mamma var också med. Ankan och Björnen & kidzen kom ut och hälsade på med. Dom var nyfikna på huset och Ankan var nog lite nyfiken på syrrans bebismage med kan jag tänka mig.

Idag har vi städat, städat och städat. Usch va jobbigt men nu är det i alla fall gjort. Synd bara att det inte håller så länge när man har hela huset fullt i karlar =0).


Min rena fina diskbänk som antagligen är överfull med disk och kletig som fan igen imorgon kväll.

Nu funderar jag på om jag ska ta mig en promenad här om en liten stund för att få rensat huvudet lite. Kan va bra efter en långhelg med stoj och stim.

Återkommer!

0 kommentarer: