BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 13 maj 2009

Trött....

Fy fasen vad jag är trött. Men ändå sitter man här till ingen nytta alls dum som man är. Var ute på en promenad till här i eftermiddags men det var lika varmt det. Solen speglade sig så fint i vattnet och värmde mig ordentligt. Så svettigt blev det. Och ingen fotmassage har man fått än fast jag bad om det. Dumma karl!!

Har kommit fram till att dessa promenader ger mig alldeles för mycket tid till att tänka vilket inte är bra alls. Kanske skulle göra som någon föreslog och skaffa mig en hund som jag kan ta med mig när jag går ut så har jag tankarna på den istället. Fast det vet allt fasen, är ju så mycket mer jobb med en hund än att bara gå ut och rasta den. Så nej det får nog vara.

Imorgon händer väl inget särskilt tror jag... Ifall det nu inte är så att jag glömt nåt igen, tankspridd som man numera tydligen är. Jaja sovadags!

Natti Natti!

0 kommentarer: