BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 31 maj 2009

Cruising!

Fint väder och skitavarmt har det varit idag. Var nere på stan förut och kollade in lite bilar på cruisingen. Vi va nog där lite tidigt på dan för det va inga mängder med bilar direkt men nu är det säkert fullknökat, tar nog en timme eller två att ta sig längs Drottninggatan i bil. Var ute förra året och cruisade och det tog tid kan jag lova. Men i år blev det inget cruisande, mamazonen står fortfarande i garaget och karlsloken ligger i detsamma och skruvar volvo 740. Ombesiktning på måndag är det tänkt så då får man göra i ordning den ju.

Blev inget kollande idag efter en träningsapparat, fick aldrig löst det där med brist på transport, asså jag kan ju åka buss eller nåt det är inte det det handlar om men jag vet inte om jag har nån lust att dra med den på bussen ifall jag köper en eller varför inte bak på pakethållaren ifall jag skulle cykla. Känns som att det skulle va lite jobbigt. Får bli en annan dag istället. Måndag kanske =0).

Imorgon händer väl inte ett smack antar jag förutom att man blir väl förmodligen garageänka igen skulle jag tro. Gubben blir väl inte färdig idag så det blir nog alldeles säkert en heldag där imorgon. Roligt roligt! Men men det är väl inget nytt iofs!

Nä nu vette fan vad man ska göra. Är inte det minsta trött för en gångs skull och inte ett skit finns det att göra heller! Boooring!

Återkommer!

0 kommentarer: