BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 17 maj 2009

Home@last!

Dagen har spenderats hos min syster och hennes sambo i Sjuntorp. Gubbarna har rivit i uthuset för att dom så småningom ska kunna gjuta en ny platta där. Den gamla var tydligen fuskgjord eller nåt så det måste fixas om.

Jag och syster har njutit av solen i trädgården med barn och hund vilket har resulterat i en väldigt röd feja. Illröd är jag, speciellt i pannan. Men det är väl smällar man får ta. Så länge det inte gör ont är jag nöjd.

Smilla busan var jättetrött när vi åkte. "Stackarn" har varit ute hela dagen och fått friskluft och inte kunnat sova alls. Vilket inte är helt lätt när man fortfarande är ganska liten och behöver sina "napar" under varje dag för att orka. Så jag kan tänka mig att hon slockna ganska omgående när vi åkte. Här är ett par bilder på mosters söta gosesnutta.



Vi grillade korv i det fina vädret också. Eller ja "fina" vädret, när karlarna väl hade varit iväg och inhandlat det som skulle på grillen så hade solen gått i moln och det blev faktiskt ganska kallt.

När vi kom hem var klockan strax före nio så det var bara att kasta barnen i säng. Lite sent blev det idag men som tur är så börjar dom senare imorgon.

Till morgonen ska sambon till NÄL för att kopplas på en apparat som ska långtidsregistrera hans EKG. Eftersom han har låg puls och har svimmat ett par gånger det senaste så vill dom kolla upp hur hans hjärta arbetar under en längre period. En registrering brukar vara under 24 timmar om det inte är nåt speciellt så jag antar att det blir den tiden. Så får vi se hur det går sen och vad dom kan komma fram till. Förhoppningsvis är det inget allvarligt.

Nu ska jag se färdigt på lost och sedan ska jag sova gott tänkte jag. Slänger in en bild på Elvis först. Mattes hjärtegull!


Natti Natti!

0 kommentarer: