BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 31 maj 2009

Segt.

Usch vad segt det är. Jag gav upp igår vid 2 tiden efter otaliga försök att ringa gubben i garaget för att höra om han möjligtvis var på väg hem. Men fick bara höra nummer blablabla kan inte svara just nu. Läste bok en stund sen somna jag. Vid fyra tiden i morse väckte gubben mig och svamlade om bromsrör och nåt annat skit. Hans svammel är inte intressant i vanliga fall och när han väcker mig klockan fyra på morron så lyssnar jag inte direkt med mer intresse kan jag säga. Han hade i alla fall fått cykla hem på nån cykel han hittat i garaget så bilen står kvar där ute. Han ligger fortfarande och snarkar i sängen och lär väl göra det ett tag till antar jag.

Nu vette fasen vad man ska hitta på. Behöver åka och handla men det är ju omöjligt just nu. Ingen som har en stor bil som rymmer två vuxna och tre illbattingar + en rullstol att låna ut?? Skulle vara evigt tacksam ;0).

Funderar på om man ska inta liggandes ställning på balkongen en stund och sola lite och bli lite varm. Känner mig lite frusen här fast det är varmt ute.

Återkommer!

0 kommentarer: