BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 25 maj 2009

Kvälla!

Har varit på rullstolsgrupp idag igen. Sista gången för terminen var det så idag blev det korvgrillning. Barnen fick även ett diplom där det stod att dom deltagit i gruppen denna terminen. Barnen är för goa, dom blir så stolta när dom får det där diplomet i handen.

Vi var och hämtade ut lite fler gratispizzor efteråt. Man känner ju inte direkt för att ställa sig och laga mat när man kommer hem vid halv sju sådär. Det tar ju tid att göra, så vi tog en genväg idag. Men gott var det!

Imorgon blir det ingen promenad för på förmiddagen blir det att åka till Gaddesanna med syster och hund + några andra + hund. Det ska badas och busas, eller jag hundarna ska bada i alla fall. Sen imorgon eftermiddag är det ju sommardans så jag får nog min motion imorrn ändå även om jag skippar promenaden.

Nu blir jag alldeles strax garageänka här så jag ska gå och pussa gubben hejdå nu!

Återkommer!

0 kommentarer: