BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 7 maj 2009

Väntar!

Har väntat hela dagen nu på att syster på BUM ska ringa tillbaka. Varför ska det ta sån tid jämt? Jag kanske inte har lust att sitta här hela dan eller? Jaja får väl försöka ringa igen men chansen att han svarar verkar inte vara överhängande. Annars idag har inte mycket hänt. Kollat bloggar, tjötat på messenger, facebookat och tvättat, eller ja håller på och tvättar. Fast maskinen gör ju jobbet så man behöver ju inte anstränga sig nåt nämnvärt. Får se om eftermiddagen har något nytt att bjuda på, lite action får det allt bli snart innan jag dör av tristess. Om bara telefonen kunde ringa så jag kan gå ut!!

Återkommer!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Du har Elvis som inne katt?

är väl så att dom hälst vill ha dom så dom kan gå ut!

men ja kan ju prata med dem så får vi se!.
annars har min syster 4 katter. :)
Namemary3@hotmail.com. :)
maila henne eller kommentera på hennes blogg.
hon finns ju i min blogg under länkar.
hennes katt är oxå långhårig.

Camilla sa...

intresserad av en hane eller hona?
dom går åt som smör.
min mobil går varm haha. :)
finns två hanar.
och 1 hona kvar

Camilla sa...

finns en hane kvar.
vet inte vilken av dom en.
för det kommer en och kollar på dom i morgon.

har blivit av med alla utom en hane och en hona utav 6 små sötsaker sen kl 17.00 ikväll.
vi har sagt att vi ska ha 500 för dom.

lägg till mig på msn om du vill.

camilla.augustsson@live.se