BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 10 maj 2009

Ny dag, nya tag!

Mår faktiskt oförskämt bra idag med tanke på att kvällen avslutades i en dimma. Drack mina första öl på många månader och då räcker det ju med att lukta på korken för att huvudet ska börja snurra. Men bara lite lågt molande i huvudet när jag vaknade och det är borta nu. Funderar på en promenad för att piggna till men jag vet inte när karlsloken skulle iväg så jag kanske inte hinner det. Han och Herr Hermansson skulle meka bil idag så jag och Kicki kan cruisa amazon om ett par veckor. Fast han (sambon) verkar lika trött idag som alltid så jag får väl antagligen putta ut honom genom dörren för att han ska komma iväg. Thats life I guess, mine anyway!

Nä nu måste jag faktiskt göra en del annat men jag återkommer senare!

0 kommentarer: