BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 20 maj 2009

Göteborg.

Har varit med Kicki på produktvisning idag. Det var för jävla intressant och man skulle nog kunna handla ihjäl sig tror jag. Men det är ju en del saker iaf som jag kan tänka mig att köpa så jag får väl diskutera det med Kicki på söndag. Då ska det göras en hudanalys för att se hur jävla dålig min hy förmodligen är. Vet inte om jag vill veta egentligen men å andra sidan är det väl lika bra för då vet man vad man ska åtgärda sen. Så får se vad det ger.

Nä nu ska jag uppdatera mig lite och sen söva!

Natti Natti!

1 kommentarer:

Kicki sa...

Ja är det dags!! Haha nä tror inte att det är så farligt. Folk tror alltid att dom har värsta hemska huden men det brukar dom aldrig ha, några små skavanker här och där förutom jag då :P

Ringer sen och bokar in en tid till dig!