BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 11 maj 2009

Dagis.

Vi har varit på dagis på konsert och vernissage. Barnen sjöng så fint så. Oscar ville inte vara med så han tittade på med mamma och pappa istället. Efteråt var vi inne och tittade på alla fina alster som barnen tillverkat. Bland annat hade dom gjort glassar. Oscars glass var jättefin med röd strut. Dom hade tagit kort på dom och satt på en tavla med priser. Den billigaste kostade 2 kr och den dyraste 3 miljoner. Dom är för härliga ungar.

Det blev en snabb cykeltur till dagis eftersom vi knappt var medvetna om att det var idag. Tror att jag varit lite distraherad det senaste eftersom jag ALDRIG glömmer sånt annars. Brukar ha full koll på det mesta hela tiden så nåt måste det vara.

Tror att jag har kommit på i alla fall en anledning till att hjärnan ställt in sig på att nu får det hända nåt din soffpotatis, ut och rör på dig. En person som utan att själv veta om det har inspirerat mig. Tvingat mig att ta en ordentlig titt på mig själv och antagligen fått mig att inse att, nää jag vill inte ha det så här länge. Dessutom blir ju inget bättre av att bara sitta och tänka på det, att må dåligt över nåt som jag själv har styrkan och orken till att göra något åt. Det vet jag att jag har.

Denna person är som sagt inte medveten om detta och jag kommer aldrig att berätta det för den heller. Det är något som jag tänker behålla för mig själv så det är ingen ide att fråga. Kanske kommer en dag om många år när jag känner att jag har mod nog att tacka denna person men inte just nu iaf.

Nä nog tjafsat, nu ska jag gå ut och ta mig en eftermiddagspromenad.

Återkommer!

0 kommentarer: